Data publikacji strony internetowej: 2016-08. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-08.
- Na stronie nie zapewniono alternatywy dla treści nietekstowej,
- Na stronie znajdują się dokumenty zamieszczone jako skan wersji papierowych,
- Dla informacji brak właściwej relacji,
- Nie spełniono wymagań minimalnego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem,
- Treści spod kursora nie spełniają trzech głównych wymagań,
- Na stronie nie istnieją mechanizmy pozwalające na pominięcie bloków,
- Na stronie internetowej nie zawarto celu linków w kontekście,
- Brak widocznego fokusu części aktualnie zaznaczonych elementów.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-03-12. Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2022-12-02
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Karolina Żmudzka, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 796-769-787. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Publiczne przedszkole, Browarna 3, 66-120 Kargowa
- W budynku znajdują się 2 wejścia. Brak podjazdu dla wózków. Strefa kontroli w postaci ochrony budynku.
- Brak windy.
- Brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
- Brak miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
- Prawo wstępu z psem asystującym nie zostało uregulowane.
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
- Brak toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Przedszkole Publiczne, Smolno wielkie 9, 66-120 Kargowa
- W budynku znajduje się 1 wejścia. Brak podjazdu dla wózków.
- Brak windy.
- Brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
- Brak miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
- Prawo wstępu z psem asystującym nie zostało uregulowane.
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Przedszkole Publiczne, Kościelna 45, 66-120
- W budynku znajdują się 2 wejścia. Jest podjazd dla wózków.
- Brak windy.
- Jest pochylnia. Brak platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
- Brak miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
- Prawo wstępu z psem asystującym nie zostało uregulowane.
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.
Aplikacje mobilne
Brak aplikacji mobilnych.